Sposób załatwiania spraw
Sposoby załatwiania spraw
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, skargi, wnioski i pisma interesantów.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczną lub faksem.
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
- Sekretariat wykonuje zadania i inne plecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
- Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji, dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu:
- od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30 (sekretariat - parter)
- tel/fax: 42 681-13-83
- e-mail: zspnr22@wp.pl
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 664